Eerste week - Reisverslag uit Mayrhofen, Oostenrijk van Denise Wijfjes - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Mayrhofen, Oostenrijk van Denise Wijfjes - WaarBenJij.nu

Eerste week

Blijf op de hoogte en volg Denise

15 December 2013 | Oostenrijk, Mayrhofen

Het eerste weekje is erg rustig verlopen. Er zijn maar weinig families nog in het hotel. Gisteren was het redelijk druk, maar vandaag zijn er ook niet zoveel meer helaas.
Dinsdag ben ik naar de Play Arena geweest en heb ik alles even gezien. Daarna ben ik samen met Kati, dat is een meisje uit Hongarije, door het dorpje gaan lopen. In de avond zijn er nog 3 mensen uit Hongarije aan gekomen. Ik ben de enige Nederlandse werknemer hier dus.
Woensdag moest ik helpen met het ontbijt opruimen.En ben ik ook nog even in de Play arena geweest en heb ik ook even uitleg gekregen over hoe alles werkt. Helaas, waren er geen kinderen. Dinsdag ook niet. Woensdag middag zijn we met alle buitenlandse werknemers naar Mayrhofen gegaan. Daar even lekker geshopt.
Donderdag ochtend moest ik met een tweeling naar de Play Arena zodat de ouders konde gaan snowboarden. Dat was een erg gezellig ochtendje. Daarna was ik nog lekker vrij en ben ik nog even rond gaan lopen door het dorp samen met Kitti. Vrijdag zou ik eigenlijk weer met de tweeling naar de play arena gaan, alleen helaas gingen ze toch met de ouders mee naar boven. Toen ik later bij de receptie aankwam stond er een gezin met de vraag of er geen kinderopvang was vandaag in de play arena dus ben ik met de 2 kinderen gaan spelen in de play arena. In de middag weer even naar Mayrhofen geweest, deze x alleen.
Zaterdag ochtend is de play arena eigenlijk dicht, dan gaat hij pas om 1 uur open. Maar deze ochtend moest ik met een meisje samen daar gaan spelen. Zaterdag avond was mijn eerste avondje werken in de bediening in mijn Dirndl. Dat vond ik erg leuk om te doen. Toen ik klaar was met werken en naar mijn kamer liep keek ik even naar buiten en het sneeuwde. Dat was onverwachts tot kerst zou er geen sneeuw komen. Helaas op de bergen is het niet echt blijven liggen. Aan het eind van zondagmiddag was het meeste al gesmolten. De zondag was ik vrij en heb ik lekker uitgeslapen. Daarna even met Kati naar buiten geweest en later zelf nog even een rondje gelopen. Dat was iets te fanatiek geloof ik want ik voel de spierpijn nu al.
Dat was een heel erg rustig weekje, ik kan helaas nog niet echt doen waar voor ik hier gekomen ben. Dat komt pas vanaf volgende week echt op gang met de vakantie.

  • 15 December 2013 - 20:50

    Mamma:

    Hoi Lieverd, ondanks dat wij alles al weten is het leuk om je blog te lezen. Volgende week vliegt de tijd voorbij. Het is nu nog allemaal even wennen. Wel leuk dat je met de andere lekker op kan schieten.
    xxx van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 18 Nov. 2013
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 4771

Voorgaande reizen:

09 December 2013 - 30 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: