Een week lang bezoek!! - Reisverslag uit Mayrhofen, Oostenrijk van Denise Wijfjes - WaarBenJij.nu Een week lang bezoek!! - Reisverslag uit Mayrhofen, Oostenrijk van Denise Wijfjes - WaarBenJij.nu

Een week lang bezoek!!

Blijf op de hoogte en volg Denise

18 Februari 2014 | Oostenrijk, Mayrhofen

De week voordat Wendy, papa en Patrick kwamen was het hier ook wel redelijk druk aangezien er een aantal deelstaten van Oostenrijk en Duitsland vrij waren.
Waren ook wel veel grote kinderen, dus de avonden in de Play Arena lekker telkens tikkertje spelen en klimmen met de kinderen. Dat was toch wel erg leuk.
Op zondag 9 februari kwamen Wendy, papa en Patrick aan. Even lekker staan kletsen en toen zijn ze naar hun kamer gegaan en even wat gaan eten en drinken. Daarna nog lekker met hun ''gespeelt''. In de avond was ik lekker vrij en mocht ik met hun mee eten. Dat was toch wel erg fijn. Na het eten even het oh zo grote dorp laten zien en wat gedronken. Maandag dinsdag en woensdag moest ik helaas ontbijt werken. Wendy en Patrick gingen maandag en dinsdag skiën. Maandag zijn papa en ik naar Lanersbach gegaan om Wendy op te wachten na dr ski les. Dinsdag ben ik met papa naar Mayrhofen gegaan en daar lekker rond gelopen. Woensdag bleven Wen en Pat ook ''thuis''. Toen zijn we met zijn allen naar Mayrhofen gegaan. Dat was wel erg gezellig. Op donderdag was ik tot 6 uur vrij en zijn we naar de Gletscher gegaan. Helemaal boven aangekomen waaide we bijna weg en was het verschrikkelijk koud, dus zijn we snel weer naar beneden gegaan. We wilden daarna eigenlijk gaan rodelen, alleen dat ging helaas niet door, dus lekker filmpje gekeken nog. In de avonden at ik altijd samen met 1 meisje en daarna ging ik met haar naar de Play Arena, verder kwamen er ook maar weinig kinderen naar de Play arena, dus was ik altijd samen met haar. Tot dat Wen, papa en Pat altijd gezellig langs kwamen. Daarna ging ik altijd mee naar boven naar hun kamer.
Vrijdag moest ik nog een keer ontbijt werken, maar helemaal alleen. Aangezien er weinig mensen waren en me collega ziek was. Wendy en Patrick gingen nog een dagje skiën. Ik ben met papa naar de andere kant van de berg gegaan, dat was erg mooi alleen we konden niet heel ver, dat was wel jammer. In de avond zijn we met zijn 5en (Wen, Pat, Kitti, Kati en ik) naar de kroeg gegaan in Lanersbach. Dat was een erg gezellige avond!!
Zaterdag lekker uitgeslapen en daarna een rondje gaan wandelen. Om half 5 werden we opgehaald door een taxi om te gaan rodelen. DAT WAS ZO GAAF!! Lachend, gierend en brullend en vallend de berg af! Dat ga ik sowieso nog een keer doen voordat ik weg ga! Na het rodelen nog even lekker pizza gegeten en op de kamer gehangen! Op zondag ochtend vroeg gingen ze weer weg! Wat vond ik dat naar zeg!!
Deze week zit het hotel helemaal vol. Dus hopelijk gaat de tijd lekker snel dan! En ik mag ook eindelijk weer kinderen van de berg afhalen. Dat is ook al weer lang geleden.
Over 10 dagen komt Thijs hier weer naar toe voor 10 dagen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 18 Nov. 2013
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 4756

Voorgaande reizen:

09 December 2013 - 30 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: